Media-advies

U bent trots op uw bedrijf of organisatie, op uw werknemers, uw product, dienst, concept, ontwerp, of onderzoek. U zou daar graag aandacht voor hebben, want u heeft een goed verhaal te vertellen waar ook anderen wat aan hebben. Maar hoe pak je dat aan? Hoe breng je dat verhaal onder de aandacht van verschillende media? En is het wel nieuwswaardig genoeg? Wie moet je benaderen en op welke wijze? Hoe zorg je ervoor dat de journalist het persbericht oppakt?

Als journalist weet ik dat iedereen een uniek verhaal heeft. Ook u als hovenier, groenvoorziener, boomverzorger, groenadviseur, ontwerper of tuin- en landschapsarchitect. En dat hoeft niet altijd spectaculair te zijn. Soms is het in uw ogen een onbeduidend detail of slechts een aardigheidje, maar is dat net hetgeen waar de journalist naar op zoek is voor het nieuws, een specifieke rubriek of een achtergrondverhaal.

Wilt u in de media? Ik bied u daarbij mijn helpende hand.

Redactie

U heeft uw verhaal op papier gezet. Alles wat u kwijt wilt staat erin, maar u twijfelt of de boodschap ook overkomt. Of het verhaal logisch in elkaar steekt, of het niet te lang is, of u de gewenste doelgroep er mee bereikt en of de lezer er voldoende door geboeid wordt. Bladkracht kan uw tekst zo herschrijven dat deze beter gelezen en begrepen wordt, terwijl het toch uw tekst blijft.

Communicatie

Heeft u een aansprekende tekst nodig voor uw website, folder of brochure? Ook daarvoor kunt u bij Bladkracht terecht. Wilt u verder gaan dan dat, en uw bedrijf, uw missie, innovatie, projecten en/of uw expertstatus over het voetlicht brengen in een eigen magazine? Bladkracht denkt met u mee en neemt het maken van het blad graag van u over. Hiervoor werkt het bureau samen met vormgevers en fotografen die jarenlange ervaring hebben in het bladen maken.